مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-07حوادث

شناسایی و دستگیری ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی در تبریز 


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی در تبریز خبر داد.

سردار محمدی، با اعلام این خبر افزود: در پی شناسایی عاملین ترویج خشونت، تشویش اذهان عمومی، تحریک اراذل و اوباش به نزاع و درگیری، بی بندو باری، تیر اندازی با سلاح گرم و قدرت نمایی و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، با انجام اقدامات اطلاعاتی دو نفر اراذل و اوباش زن و مرد در تبریز توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و به اتهام اخلال در نظم عمومی روانه زندان شدند.

کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر در تبریز فرمانده انتظامی تبریز نیز از کشف پنج کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه نفر توزیع کننده در دو عملیات جداگانه خبر داد.

یدالله جهان آرا در تشریح این خبر گفت در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر ماموران انتظامی کلانتری 16 بازار پس از تحقیقات فنی و پلیسی افرادی که در زمینه تهیه توزیع و مصرف مواد مخدر در تبریز فعالیت می کردند، مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری 16 بازار در یک ماه گذشته با انجام اقدامات فنی و پلیسی و باهماهنگی قضایی سه نفرتوزیع کننده، خرده فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی در تبریز 

شناسایی و دستگیری ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی در تبریز